Callcentrum
Prešov
Odštartujte vašu kariéru v našom callcentre!
Do callcentra v Prešove hľadáme nové obchodné talenty. Nezáleží na tom, či už s obchodovaním po telefóne máte skúsenosti, alebo nie. Všetko potrebné vás radi naučíme. Našim cieľom je neustále napredovať a to sa nám podarí iba vďaka vám, novým mediálnym konzultantom. Staňte sa aj vy súčasťou dynamického a rôznorodého tímu mediálnych konzultantov v callcentre v Prešove.
Prvé callcentrum založila spoločnosť WeNet SK už v roku 2008 v Banskej Bystrici. Postupom času sme otvorili ďalšie callcentrá v Žiline či v Nitre. Na rozdiel od iných callcentrier preferujeme v tých našich najmä osobný prístup, kreativitu a vzájomnú podporu.
Callcentrum v Prešove je jediné callcentrum spoločnosti WeNet SK na Východnom Slovensku. Vzniklo v auguste 2020 priamo uprostred pandémie Covid-19. Napriek sťaženým podmienkam, pohovorom v rúškach či práce z domu sme postupom času dokázali vybudovať úspešný a prosperujúci biznis najmä vďaka efektívne nastaveným procesom a skvelým mediálnym konzultantom.
Prečo pracovať pre callcentrum v Prešove?
Naše callcentrum v Prešove je výnimočné modernými priestormi, inovatívnym prístupom k práci a skvelým kolektívom. Kolektív callcentra v Prešove tvoria rôznorodí a talentovaní mediálni konzultanti s dlhoročnými skúsenosťami a vzdelaním, ktorí samostatne pracujú na dosahovaní spoločných cieľov. Každý mediálny konzultant má svoj štýl i pracovný postup, no spoločne sa dokážu podporovať a dosahovať skvelé výsledky.
V našom callcentre nediskriminujeme – šancu byť úspešný má u nás každý bez rozdielu veku, vzdelania či zdravotného stavu. Chceme, aby mediálni konzultanti u nás neustále napredovali a učili sa novým veciam. Čaká na vás skvelé motivačné ohodnotenie, nové moderné priestory Prešovskej univerzity, množstvo inšpirácie a možnosť neustáleho vzdelávania sa.
V čom je naše callcentrum iné ako ostatné?
V callcentre v Prešove nefungujeme na princípe „pásového instantného predaja“. Našim klientom sa venujeme, budujeme si s nimi dôveru a zabezpečujeme pre nich kvalitné produkty a služby v oblasti online marketingu.
Rovnako tak neustále podporujeme našich mediálnych konzultantov od samého začiatku. Každý hovor v našom callcentre začína analýzou. Vďaka tomu majú u nás mediálni konzultanti prehľad o chybách i priestor na sebarealizáciu a zlepšenie sa v obchodovaní.
Každý mediálny konzultant vie ovplyvniť svoju výplatu vďaka nášmu províznemu systému, ktorý v podstate nemá strop. Aj nováčik si u nás vie po pár dňoch zvýšiť príjem províziami, pokiaľ sa riadi radami kolegov a teamleadera. V našom callcentre pomáhame konzultantom rásť a budovať si databázu klientov. Ani mediálni konzultanti, ani klienti nie sú u nás iba čísla.
Čo môžem v callcentre v Prešove
očakávať ako nováčik?
Žiadne začiatky úspechu nebývajú jednoduché. Každého nováčika čaká množstvo učenia i samovzdelávania. Dôležitá je preto vytrvalosť a odhodlanosť, výsledky sa časom určite dostavia. Po celý ten čas má však nováčik maximálnu podporu supervízora, teamleadra i kolektívu.
Odmenou za odvedenú prácu vám bude skvelé pracovné ohodnotenie, stabilná a pevná pracovná doba ako i množstvo zaujímavých produktov z oblasti online marketingu, ktoré sú dynamické zmysluplné a potrebné pre súčasný biznis. Už počas prvých dní v novom zamestnaní absolvujete profesionálne školenia z oblasti online marketingu, obchodu a produktov spoločnosti WeNet SK, ktoré každého z vás pripravia na skvelý štart.
Čo znamenajú online marketingové produkty pre obchod a klientov?
Spoločnosť WeNet SK otvorila callcentrum v Prešove v auguste 2020, teda uprostred zúriacej pandémie. Mnohí mediálni konzultanti v tom období začali a odvtedy získali množstvo cenných skúseností a znalostí v oblasti online marketingu a taktiež široké portfólio klientov.
Aj keď situácia na trhu nebola jednoduchá, u nás sa podnikanie a zamestnanie v callcentre, ktoré poskytuje služby v online marketingu, ukázalo ako dobrá voľba. Pohovory prebiehali v rúškach či respirátoroch a isté obdobie bolo potrebné pracovať aj z domu. Aj podnikatelia na Slovensku si viac uvedomovali dôležitosť webových stránok a prezentácie na internete. Práve vďaka online prezentácií sa priblížili k svojim potenciálnym klientom aj v tejto ťažkej dobe. Počas tohto obdobia sme vďaka našim online marketingovým produktom dokázali klientom pomôcť v podnikaní a mediálnym konzultantom zase ponúknuť istotu zárobku a stálej práce.
Naši mediálni konzultanti získali vďaka callcentru v Prešove stabilnú prácu s možnosťou osobného rastu napriek zlej ekonomickej situácií. U nás sa neobchoduje iba pre peniaze, ale taktiež pre dobrý pocit z kvalitných produktov poskytnutých klientovi, ktoré biznis sa vďaka tomu rozvíja v online svete.
Vlaková stanica len 3min. pešo
Callcentrum v Prešove sa nachádza v lokalite výborne dostupnej MHD spojmi i vlakom, keďže vlaková stanica sa nachádza iba 3 minúty pešo. V okolí nášho callcentra sa nachádza množstvo reštaurácií a obchodov. Vždy si tak nájdete skvelé miesto na obed, nákupy a čokoľvek iné, čo potrebujete vybaviť.
Aké ďalšie výhody ponúka callcentrum v Prešove?
Vážime prácu našich mediálnych konzultantov aj ostatných zamestnancov a preto od nás získavajú každoročné extra narodeninové voľno a tiež narodeninové pohostenie s kolegami a motivačné odchody v prípade splnenia cieľov.
Každému novému členovi je k dispozícií skúsený supervízor a teamleader, ktorý pomáha v krízových situáciách tak na ľudskej, ako i profesionálnej úrovni. Ľudský, priateľský a najmä férový prístup je našou prioritou za každých okolností. Vďaka práci v našom callcentre získate nie len stabilnú prácu, ale aj množstvo praktických znalostí z online marketingu a podporu skúsených kolegov.
Čakajú na vás zábavné teambuildingy a iné voľnočasové aktivity, ktoré organizujeme celoročne. V zime je to napríklad posedenie s kapustnicou a vianočnými koláčikmi, v lete motivačný teambuilding.
Pridaj sa k nám!
© 2024 WeNet SK, s.r.o. všetky práva vyhradené